Veel gestelde vragen.

_____________________

We hebben een aantal veel gestelde vragen op een rijtje gezet. Wellicht staat het antwoord op uw vraag hier al tussen.

Ons team staat u in alle gevallen zeer graag en met plezier te woord.

_____________________

 

Hanteert Van Driel andere tarieven dan haar collega dealers?

Ja. Onze tarieven zijn ongeveer 20-25% lager dan de tarieven van onze collega’s.

Maakt Van Driel een gratis reparatie- onderhoudsadvies voor mijn Mercedes-Benz?
Uiteraard. En in veel gevallen binnen een paar uur. In sommige gevallen hebben wij uw auto fysiek nodig om een juiste prijsopgave te kunnen doen.

Wat is het uurtarief van Van Driel?
Ons uurtarief is €90,75 (€75,- excl. btw)

Wanneer heb ik recht op Mercedes-Benz Mobilo?
Als uw Mercedes-Benz volgens voorschriften en naar ons advies onderhoud krijgt heeft u recht op Mobilo. Is de servicebeurt aan uw Mercedes-Benz de vorige keer niet uitgevoerd door een officieel Mercedes-Benz partner? Geen probleem, u kunt gewoon herintreden. Mobilo geldt voor Mercedes-Benz voertuigen tot 30 jaar oud.

Wordt mijn auto gewassen na een servicebeurt?
Jazeker, en ook na (grotere) reparaties. Zowel het in- als exterieur. Gratis.

Verzorgt Van Driel ook het schadeherstel van mijn Mercedes-Benz?
Uiteraard. Uw Mercedes-Benz is zeer complex. Laat alleen Mercedes-Benz opgeleid personeel aan uw auto werken. Bel ons in alle gevallen. Ook voor een kleine schade.

Help! Ik heb een barst in mijn ruit. Wat nu?
Geen zorgen. In veel gevallen kunnen wij uw ruit zonder eigen risico vervangen. Vanzelfsprekend monteren wij alleen originele Mercedes-Benz ruiten. Gaat u niet naar Van Driel met uw ruitschade? Waarschijnlijk wordt er bij derden een after-market ruit van lagere kwaliteit gemonteerd. 

Ik heb een brief van Mercedes-Benz Nederland ontvangen over dat mijn auto naar een dealer moet voor een terugroepactie?
Mercedes-Benz is constant bezig met het bewaken van de kwaliteit van haar auto’s. Ook voor de auto’s die al op de weg rijden. Soms is het veel werk en soms een klusje van 10 minuten. Bel met onze werkplaatsreceptie als u vragen heeft. Zij staan u graag te woord en plannen graag een afspraak in.

Hoe ver van tevoren moet ik een servicebeurt inplannen?
Het zou fijn zijn als u direct wanneer uw Mercedes-Benz om service vraagt contact met ons opneemt. Onze wachttijd is normaal gesproken 3-4 weken. Voor noodgevallen reserveren wij altijd ruimte in onze planning.

Kan ik mijn garantie verlengen bij jullie?
Zeker weten. Wij bieden Mercedes-Benz SterGarantie. Kijk voor de tarieven en voorwaarden op: https://www.autobedrijfvandriel.nl/stergarantie

Mijn motorcontrolelampje brandt! Wat nu!?
Heeft u geen rode of knipperende meldingen? Dan is het motorcontrolelampje een mededeling en kunt u gewoon door rijden. Een rode melding betekent dat u direct moet stoppen en de motor uit moet zetten. Neem altijd contact met ons op.

Ik heb een noodgeval en jullie zijn gesloten!?
Geen probleem. Onze collega’s van het Mercedes-Benz Contact center zijn 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer: 0080017777777

Ik heb een oudere Mercedes-Benz kan ik hiervoor ook bij Van Driel terecht?
Jazeker. Wij hebben het (speciaal) gereedschap, documentatie en vooral belangrijk de kennis in huis.
 

Ik wil graag gebruik maken van de Mercedes me diensten maar ik moet mezelf verifiëren via een dealer. Wat hebben jullie van mij nodig?
Wij willen ter inzage uw kentekencard en rijbewijs controleren. Bent u de geregistreerde eigenaar? Dan kunnen wij uw auto koppelen en kunt u binnen 15 minuten met een werkende app uw reis vervolgen.
 

scroll up